Каталог » Суспільні науки » Економіка. Економічні науки
Маркетинг
П70
Автор: Прауде В.Р., Білий О.Б.
Видавництво: К.: Вища школа
Рік видання: 1994
ISBN: 5-11-003787-6
Сторінок: 256
Анотація: Висвітлено теоретичні й практичні аспекти маркетингу: роль у системі управління економікою, структура ринку, маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетингової діяльності та прийняття рішень, організація маркетингової діяльності на підприємствах. Матеріал викладено з використанням прикладів діяльності відомих зарубіжних фірм та деяких вітчизняних підприємств. Для студентів вищих навчальних закладів, які вивчають дисципліну "Маркетинг".
Детальніше ознайомитись з книгою можна в нашій бібліотеці!