Сьогодні:

Каталог  » Суспільні науки » Економіка. Економічні науки » МаркетингНа головну

Каталог » Суспільні науки » Економіка. Економічні науки



Додано: 2009-10-12 | Переглядів: 569 | Коментарів: 0

Маркетинг

   УДК: 33
           П70
   Автор: Прауде В.Р., Білий О.Б.
   Видавництво: К.: Вища школа
   Рік видання: 1994
   ISBN: 5-11-003787-6
   Сторінок: 256
   Анотація: Висвітлено теоретичні й практичні аспекти маркетингу: роль у системі управління економікою, структура ринку, маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетингової діяльності та прийняття рішень, організація маркетингової діяльності на підприємствах. Матеріал викладено з використанням прикладів діяльності відомих зарубіжних фірм та деяких вітчизняних підприємств. Для студентів вищих навчальних закладів, які вивчають дисципліну "Маркетинг".

Детальніше ознайомитись з книгою можна в нашій бібліотеці!