Сьогодні:

Каталог  » Суспільні науки » Економіка. Економічні науки » МаркетингНа головну

Каталог » Суспільні науки » Економіка. Економічні науки



Додано: 2009-10-12 | Переглядів: 503 | Коментарів: 0

Маркетинг

   УДК: 33
           Г73
   Автор: Герасимчук В.Г.
   Видавництво: К.: Вища школа
   Рік видання: 1994
   ISBN: 5-11-004232-2
   Сторінок: 327
   Анотація: Маркетинг, як і фінанси, персонал, виробництво, постачання, технологія, комунікації, інші складові, визначає потенціал системи управління фірми. Сучасний маркетинг поєднує в собі економіку, інформатику, інженерну справу, психологію, рекламу, торгівлю. Про суть маркетингу, його функції - вивчення кон’юнктури, проведення товарної та цінової політики, сервісне обслуговування, стимулювання збуту тощо - дохідливо, логічно і послідовно йдеться у пропонованому посібнику. Для студентів вузів, які вивчають дисципліни «Маркетинг», «Основи маркетингу». Становить значний інтерес для учнів шкіл, технікумів, ліцеїв, коледжів, широкого кола тих, хто прагне пізнати таємниці бізнесу.

Детальніше ознайомитись з книгою можна в нашій бібліотеці!