Каталог » Філософія. Психологія » Дитяча психологія. Педологія. Педопсихологія
Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом
УДК: 159.922.76:616.896 (075)С91
Автор: Сухіна І., Риндер І., Скрипник Т.
Видавництво: Київ — Чернівці: «Букрек»
Рік видання: 2017
ISBN: -978-966-399-930-2
Сторінок: 192 с.
Анотація: Посібник присвячено вирішенню питання ранньої психологічної допомоги дітям з розладами аутистичного спектра. У ньому обґрунтовано актуальність даної проблематики, проаналізовано досвід становлення системи раннього втручання в інших країнах, а також вітчизняний. Окреслено психологічні особливості дітей раннього віку з аутизмом та намічено шляхи допомоги. Розглянуто вплив родини на виховання дитини раннього віку з аутизмом. Запропоновано психологічну модель раннього втручання для дітей з аутизмом. Наведено стандарти надання ранньої допомоги дітям раннього віку з розладами аутистичного спектра. Посібник стане у нагоді фахівцям психолого-педагогічного профілю, науковцям і практикам.
Детальніше ознайомитись з книгою можна в нашій бібліотеці!