Сьогодні:

Каталог  » Загальний відділ » Управління. Менеджмент  » Маркетинг освітніх послугНа головну

Каталог » Загальний відділ » Управління. Менеджмент



Додано: 2009-12-04 | Переглядів: 275 | Коментарів: 0

Маркетинг освітніх послуг

   УДК: 005
           В64
   Автор: Вознюк В.С.
   Видавництво: Луцьк: Надстир
   Рік видання: 2007
   ISBN: 978-966-361-180-8
   Сторінок: 64
   Анотація: У навчальному посібнику висвітлюються матеріали з історії розвитку маркетингу, розкриваються характерні особливості маркетингу освітніх послуг у державних та комерційних навчальних закладах, його функції та основні аспекти. вміщено рекомендації з підготовки програми розвитку освітньої установи. Посібник розрахований на слухачів курсів підвищення кваліфікації системи післядипломної педагогічної освіти, працівників органів управління освітою, керівників навчальних закладів, вчителів, студентів, усіх , хто цікавиться проблемами розвитку галузі в сучасних умовах.

Детальніше ознайомитись з книгою можна в нашій бібліотеці!