Каталог » Загальний відділ » Управління. Менеджмент
Маркетинг освітніх послуг
УДК: 005В64
Автор: Вознюк В.С.
Видавництво: Луцьк: Надстир
Рік видання: 2007
ISBN: 978-966-361-180-8
Сторінок: 64
Анотація: У навчальному посібнику висвітлюються матеріали з історії розвитку маркетингу, розкриваються характерні особливості маркетингу освітніх послуг у державних та комерційних навчальних закладах, його функції та основні аспекти. вміщено рекомендації з підготовки програми розвитку освітньої установи. Посібник розрахований на слухачів курсів підвищення кваліфікації системи післядипломної педагогічної освіти, працівників органів управління освітою, керівників навчальних закладів, вчителів, студентів, усіх , хто цікавиться проблемами розвитку галузі в сучасних умовах.
Детальніше ознайомитись з книгою можна в нашій бібліотеці!